Printervirksomheden med hovedsæde i Odense, gør hvad de har gjort de foregående år – de forlænge og de opjusterer. Ejer Rasmus Højfeldt har skrevet under på en aftale, der binder dem som Sølvpartnere og sikrer en gennemgående profilering over hele Autocentralen Park.
Med printere som Konica Minolta, Ricoh og Xerox på hylden har Digital Group markeret sig, som en af de store i branchen – og nu fortsætter de altså også med at være store på Autocentralen Park.
Profileringen på Autocentralen Park i den nye sæson vil således spænde helt fra reklameskilte, til profilering på speakerboksen til vinduesprofilering. Ejer Rasmus Højfeldt udtaler:
”Vi er rigtig glade for vores samarbejde med Kolding IF – og det viser sig også i vores engagement. Klubben har formået at skabe et uformelt erhvervsnetværk, hvor mange møder hinanden i afslappende omgivelser og i en afslappende atmosfære. Det fungerer fantastisk godt!”
Også Salgschef i Kolding IF, Marcel Mensel-Legald, har fundet de fine gloser frem i dagens anledning. Han udtaler:
”Rasmus Højfeldt og resten af Digital Group har vist, at de virkelig vil Kolding IF – og vi skylder dem en stor tak. De har været med siden vi startede den nye satsning, og vi glæder os til den videre rejse sammen med dem!”
Dermed kan alle med et KIF-hjerte glæde sig til endnu mere opbakning, fra endnu en stærk virksomhed, som ser potentialet i Koldings stærke fodboldklub. Tak til Rasmus Højfeldt. Tak til Digital Group.
#ViErKolding #DigitalGroup