Modevirksomheden Brands of Scandinavia har meldt sin ankomst til hele Koldings fodboldsatsning. Således er CEO Niels Haahr Christensen og resten af Brands of Scandinavia en markant spiller på fremtidens KIF hold, som sølvpartner indtil udgangen af 2022.
Brands of Scandinavia blev grundlagt tilbage i 2009, og markedsfører i dag de 2 brands FREEQUENT og COPENHAGEN MUSE, som begge henvender sig til kvinder. Brands of Scandinavia er en respekteret og anerkendt spiller i branchen. Foruden deres hovedkontor i Kolding så er de repræsenteret i en lang række lande, herunder Tyskland, Norge, Sverige, Finland, Holland, Belgien, Spanien, Irland og Island.
Dermed er det en verdensomspændende modekoncern som nu bydes velkommen på Marcus Allé og Autocentralen Park.
CEO Niels Haahr Christensen udtaler i forbindelsen med aftaleindgåelsen:
”Vi ønsker at værdsætte Kolding IF Fodbold som klub. Vi anerkender deres gå-på-mod og vi sætter pris på deres store ambitioner, ikke bare på fodboldbanen men for hele Kolding som by. Samtidig så kender vi vigtigheden af at bakke op lokalt, og klubben er en fantastisk repræsentant for vores by, så selvfølgelig er vi da med!”
En to årig sølvpartneraftale er selvsagt også noget der vækker glæde i klubben. Salgschef Marcel Mensel-Legald udtaler:
”Dette er en rigtig flot aftale for klubben, som virkelig hjælper os mod at indfri vores mål. Vi er stolte over at Brands of Scandinavia ser værdien i et samarbejde med os, og priser os taknemlige over deres flotte, flotte håndsrækning. Det forpligter og motiverer os til at fortsætte med at arbejde hårdt for Kolding som helhed.”
Brands of Scandinavia bliver profileret på Autocentralen Park med både stor profilering og i Mediator Loungen med deres tilstedeværelsen.
Hele klubben ønsker at takke Niels Haahr Christensen og Brands of Scandinavia og ser frem til et godt og langvarigt samarbejde.
#ViErKolding #BrandsofScandinavia #FREEQUENT #COPENHAGENMUSE