Her i sommervarmen er der gode nyheder fra Autocentralen Park. Bording Danmark har nemlig sat sin signatur på en forlængelse af samarbejdet med klubben, som tilmed indeholder en opgradering af aftalen. Fremover vil det grafiske kommunikationshus være Basis+Partner i klubben.
Hos Bording Danmark, er der stor begejstring for at være en en del af sponsor-holdet i Kolding IF, hvorfor en forlængelse af aftalen lå lige til højrebenet.
”Vi ser store perspektiver i at være en del af det voksende netværk omkring fodbolden i Kolding IF. Både fordi vi ønsker at øge vores synlighed i Trekantområdet. Men især også fordi jeg som ægte KIF’er finder det utroligt spændende at være en del af den rejse, som KIF er på.” udtaler Key Account Manager hos Bording Danmark, Torben Jørgensen, der har stået i spidsen for at få aftalen i hus.
Med mere end 227 års erfaring er Bording Danmark en rutineret spiller inden for grafisk kommunikation og tilbyder løsninger og rådgivning inden for både digital og printbaseret markedskommunikation.
Det tæller alt fra instore-produkter og outdoor-markedsføring til digital branding, traditionelle tryksager og meget mere.
I KIF-lejren er dette gode nyheder. Daglig leder Michael Flyvholm udtaler: “Vi har et rigtig godt samarbejde med Bording Danmark, som vi nu glæder os til at videreføre. De agerer dybt professionelt, og samtidig med at være en god leverandør, sætter vi selvfølgelig ekstra pris på, at de nu vælger at engagerer sig yderligere. Selvom vi nu skal repræsentere byen i NordicBet-ligaen, så koster det altså flere ressourcer at drive klub på et højere niveau. Tusinde tak til Bording Danmark” – afslutter han.
Som en del af sponsoraftalen er Bording Danmark leverandør på skilte og bannere til Autocentralen Park og producerer ligeledes andre produkter til klubben.